Wil jij ook een expert worden in verkopen? Dan moet je mij als sales coach hebben
Jij wilt meer klanten? “Ik ook”, zei de sales coach. Op dat punt verschillen we dus niet van elkaar. Jij denkt: iemand die een ander leert verkopen zal zelf niet veel moeite hoeven doen om nieuwe klanten te werven.
Niet dus. Ook ik moet voor nieuwe klanten aan de bak. Waar we wel van elkaar in verschillen, is dat ik daar al ervaren in ben en jij misschien nog niet. Maar jij kunt natuurlijk weer iets waar ik geen weet van heb.
Heb weer het lef
Als jij beter wil leren verkopen, kan ik je dat leren. Voorwaarde is wel dat je uit je comfortzone durft te stappen. En dat kan wel eens confronterend zijn.
Verwacht van mij als sales coach geen standaard lesje vol verkooptips en trucjes. Als je dat zoekt, moet je maar een boek over verkopen aanschaffen. Ik train en coach persoonlijk en direct. Ik wil weten waar jij mee worstelt, hoe jij acquisitie doet en je offertes maakt.
Mijn aanpak is erop gericht dat jij de problemen van je klanten oplost, niet andersom. Verwacht van mij geen betoog over je mindset en dat je in je kracht moet staan. Ik ben gewoon nuchter en heel direct. Dat schiet op. Als ik iets niet okay vind, zeg ik er wat van. Dat kan soms hard overkomen maar de saleswereld is ook hard.
Wil je weten hoe ik je jou het beste kan helpen? Doe dan eerst de Sales Start sessie. Duurt net zo lang als een voetbalwedstrijd maar in tegenstelling tot een voetbal win je bij mij altijd.


Een Friezin in Brabant, maar ik ben niet van oant moarn en houdoe. Ik heb een gezin, een hond, een poes en een paard. Ik heb gewerkt in de zorg als opleider, daarna o.a. actief als salesmanager in de pharmaceutische, financiële en mediawereld en als accountmanager in de reclame. En ik heb een fijn en ruim kantoor in Best.
Een wereld van verschil

Het gaf mij een enorme boost

FairySales: What's in a name?
FairySales gelooft niet in sprookjes maar houdt wel van een goede afloop. In de wereld van sales zijn er veel overeenkomsten met de opbouw van een sprookje: de uitdaging (Er was eens.., Elke dag..,) de worsteling (Maar op een dag.., Daardoor) en de oplossing (Met als gevolg dat.., totdat uiteindelijk).
FairySales heeft veel vertrouwen in de kracht en doorzettingsvermogen van haar klanten. Ik kijk vooral naar de kracht en mogelijkheden van mensen en niet naar beperkingen. Met een positieve instelling, een overtuigende aanpak en zonder hocus pocus kun je resultaten boeken die je niet eerder voor mogelijk hield.